21 Nisan 2009 Salı

TAM "BİR" YAŞIMDAYIM RESİMLERİM


PAŞAMIZ TAMI TAMINA 1 YAŞINDAAA İŞTE DOĞUM GÜNÜ PASTAM, HEPİNİZE AYIRDIK, BEKLİYORUUUZ..



Yanımızda olamayıp bizle birlikte olduğunu düşündüğümüz herkese, işte benim doğum günüm...





Azıcık pastamızı da avuçlamadan yapamadık, üzerinde kuşlara dayanamayıp bir parça kopardık;)



Annem Babam ve ben burada pastamı kesiyoruz, tabi annemle babam bana bıçak tutmama izin vermedikleri için tutuyomuş gibi yaptım ancak onların elini tuttum, biliyorum bütün gerçekleri açıkladım, ama ne yapayım ben böyleyim..





Yakışıklı olduğum doğru, mütevazi olamayacağım, annem ve babamın bana aldığı giysiler beni biraz büyük göstermiş olabilir, ancak ne yapabilirim ben artık tamı tamına bir yaşındayım.. Bir yaşındaysanız ve aşıksanız hayat gerçekten çok güzel ;)







DOĞUM GÜNÜMDE YANIMDA OLAN KOCAMAN VE GÜZEL AİLEM, ANNEM VE BABAMIN KANKALARI, ARKADAŞLARIM, SİZLERİ ÇOK SEVİYORUM

11 yorum:

Adsız dedi ki...

dorem tekrar nice güzel senelere pastanda çok afilli olmuş:)

dore-nilü on 22 Nisan 2009 11:20 dedi ki...

teşekkür ederim aynur teyze pastam annemin fikriydi o pasta yapılana kadar pastaneyi belki 5 kere aramıştır şurası şöle olsun burası böle olsun diye :)

egeşüki on 22 Nisan 2009 11:38 dedi ki...

canım resimler harika.. doruk efe çok yakışıklısın. kabul ediyorum.. kıyafetlerle karizmasın.. nilüüü sende çok güzelsin annesi..

Mlke_Btkn on 22 Nisan 2009 12:12 dedi ki...

Şu son resmine bayıldım ben senin yaa allahım maşallah sana gözümün önüne büyümüş halini getirimde pek bir yakışıklı olucaksın hee laf aramızda ;) ;)

dore-nilü on 22 Nisan 2009 12:45 dedi ki...

yorumlarınız için teşekkürler arkadaşlar oğluşum çok yakışıklı oldu :)

Arzu-Azra on 22 Nisan 2009 15:19 dedi ki...

sevgili doreciğim çok ama çok yakışıklı olmuşsun maşallah, gözlerinin güzelliği daha bir ortaya çıkmış. pastana da bayıldım birtanem, anne çok güzel yaptırmış, eline sağlık.

nice mutlu yıllara kuzucuğum, iyi ki doğdun.

dore-nilü on 22 Nisan 2009 15:58 dedi ki...

teşekkür ederim arzu teyzecim :)

şevval&şebnem dedi ki...

doğum günün, yeni yaşın kutlu olsun Doruk,nice yıllara sağlık ve mutlulukla

dore-nilü on 22 Nisan 2009 23:43 dedi ki...

teşekkür ederiz şebnem teyze ve küçük abla şevval :) öpüyoruz sizi

Arzu Atilgan on 28 Nisan 2009 01:07 dedi ki...

Çok çok yakışıklı olmuşsun canım Dorecim
Herşey çok güzel, pastan, anne baban sen... bir biz eksiğiz yanınızda ...
Nice yaşlaraaa...

dore-nilü on 28 Nisan 2009 09:16 dedi ki...

SAOL ARZUTEYZECİM o sizin güzelliğiniz evet keşke sizde olsaydınız kocammaaan akıllı bebek ailesiyle kutlasaydım doğumgünü ileride inşallah