20 Nisan 2010 Salı

İYİKİ DOĞDUN OĞLUMMM












BUGÜN AŞKIMIN BONCUĞUMUN HERŞEYİMİN OĞLUMUN DOĞUMGÜNÜ Smiley İÇİM DOLU ÇOK DOLU.

Canım Oğlum;

Yaşama sebebim, hayatımın anlamı, güneşim. İyiki varsın boncuğum iyiki doğdun sen. Tam 2 yıl geçti aradan. Hayatımın merkezi sensin iki yıldır. Hayatıma girdiğinde doğal olarak pek çok şey değişti. Bir sürü sıkıntı ve zorlukla karşılaştım. Ama yürekten söylüyorum ki birgün bile pişmanlık duymadım. Herşeyle ilgili "Keşke yada belki'lerim" oldu ama asla seninle ilgili değil yavrum. Asla neden doğurdum diye geçrimedim aklımdan. Şuan hayattan beklentilerim sadece seninle ilgili. Senin o güzel gözlerin hep bugünkü gibi mutlulukla parlasın. Hep boncuk boncuk bak etrafa. O güzel dudaklarında hep tebessüm olsun. İnci inci gülümse annene...
Aslında bu kadar heyecanlıyken sen büyüyorsun diye bazende hüzün kaplıyor içimi. Sen büyüdükçe bağımsızlaşıyorsun. Bağımsızlaştıkça da benden uzaklaşacaksın. Bunları düşündüğümde yalnız hissediyorum kendimi. Sanki avuçlarımdan kayıp gidecekmişsin gibi. Sonrada buz tutuyor yalnızlığım, ağlamak geliyor içimden. Ama doğanın kanunu bu birtanem. Büyüyecek ve kalkacaksın benim kucağımdan. Tek başına devam edeceksin hayatına. Ve biliyorum ki asla benim seni sevdiğim kadar sevemeyeceksin beni. Ama olsun, olsun be yavrum. Dedim ya doğanın kanunu bu. Bende sevmedim seni sevdiğim kadar annemi, babamı... ,
Bazen seni düşündüğümde öylesine doluyorum ki. İçim sevginle dolup taşıyor. Öyle bir doluyor ki gözlerimden boşalıyor sonra. Ben seninle yaşadım sevginin böylesini. Sen yaşattın sevgiden içimin titremesini. İyiki yaşadım küçük oğlum, iyiki yaşattın. Sen olmasaydın bir yanım eksik olacakmış meğer. Seninle tamamlanıyorum. Sen olmasaydın ben yarım olacakmışım. Bütünleniyorum. Sen benim tamamlayanım, yaşam sevincimsin. Yüce Allahım sana güzel bir ömür versin oğlum. Hep sağlıklı, hep başarılı, hep mutlu ol. Ve Yüce Allahım banada uzun bir ömür versin ki seni büyütebileyim. Kimseye muhtaç olmadan, minnet etmeden gönlünce tadını çıkar büyümenin.
Biliyormusun eskiden gözü kara ben, hiçbirşeyden korkmayan ben, deli bir cesarete sahip olan ben sen doğduktan sonra korkağın biri oldum:) Ya bana birşey olurda oğluşum yalnız kalırsa evhamları sardı beni. Sadece seni düşündüğümden kendime dikkat eder oldum. Dleğim odur ki sağ salim seni büyütebileyim birtanem. Ben yanında oldukça seni herşey pahasına koruyacak, mutlu etmek için çırpınacağım. Bazen canın yanıyor da içini çeke çeke ağlıyorsun ya sen. İşte o anlarda öyle canım yanıyor, öyle içim acıyor ki anlatamam. Allahım diyorum keşke beş katı bana olsa da yavrum acı çekmese. İstiyorum ki sen hep mutlu ol bedelini ben ödeyeyim.
Netice de ne mutlu bana ki sen benim oğlumsun. Ne mutlu bana ki güzel Allahım seni vermek için beni seçti. Sen bana Allah'ın bir lütfusun ve bunun için binlerce kez şükrediyorum. Şükür ki benim dünya tatlısı bir boncuğum aşkım var. İyiki doğdun aşkım kuzum canım oğlum , iyi ki varsın...
ANNEN NİLÜFER YÜRÜKLER

4 yorum:

Adsız dedi ki...

canım nice güzel mutlu yıllara:)öpüyorum sarı kuzumu

Mlke_Btkn on 20 Nisan 2010 23:30 dedi ki...

mutlu uzun sağlıklı nice seneler Dore'cimm..
öpüyoruz batıkan ve ben çookk ;)

dore-nilü on 21 Nisan 2010 14:17 dedi ki...

teşekkür ederiz seldacım bizde öptük sizi

dore-nilü on 21 Nisan 2010 14:18 dedi ki...

teşekkür ederiz melikecim bizde kocaman öptükk