25 Nisan 2010 Pazar

DORE 2 YAŞINDAAA :)





İŞte kuzumun aşkımın herşeyimin 2. doğumgünü benim işe başlıcak olmam sebebiyle olan işlerden dolayı sade kendi aramızda mütevazi bir parti oldu ama oğlumm çook mutlu oldu en önemlisi bu zaten







çekirdek ailemmm









caillou çılgınlığı olan bir parti oldu :) kitabı peluş oyuncağı ve pastası :)ama okadar mutlu olduki yavrum bayıldıı






ne kadarda büyüdü aşkım ne güzel üfledi mumları ben sayamadım ama 20 kere falan yakmışızdır :)





buda pastamıızzz :)






çok yakışıklı oldu paşam çookk maşallaahh





buda almam için uğruna ağladı civcivimiz :) sarı bir civcivin adını oğlum meviş (maviş) koydu :)meviiişş mevviiişş diye dolanıp duruyo etrafında





buda civcive yaptığı eziyetlerden biri :)





gülüşünü yerim seni koca adamımm






ikiside civcivvv:)





buda pasta üfleme seramonilerinden biri :)


3 yorum:

Unknown on 26 Nisan 2010 08:14 dedi ki...

saglıklı ve mutlu güzel yıllar diliyorum.

dore-nilü on 26 Nisan 2010 09:12 dedi ki...

çok teşekkür ederiz eylem..

Adsız dedi ki...

Dorem,
Boncuk gözlüm,
nice güzel sağlıklı süper bir yaşam diliyorum sana,
pastan çok güzelmiş canım benimm,
nilüşümm seni ve doremi kocaman öpüyorumm
Sevgilerimle
AYN