20 Mart 2010 Cumartesi

Edirne haftasonu gölet




Hava haftasonu harikaydı Edirne'de , o kadar soğuktan sonra hasret kaldığımız sıcağa kavuştuk ve hemen fırladık dışarıya.. evimizin yanındaki yapay gölette dolaşmaya başladık;)




Göletimiz züpper ;) içinde ördek,kuğu yüzüyor içinde vak vak diyorum ben onlara ;)





oğlum biri izliyor galiba seni farkındamısın ;)


Tooooooooş ( koş ) Doruk Efe



Ah vak vak ;)



bi gidim anne şuracığa yaaaa



babaaammm



annemmmm



annemm benii tutaamaaaz





arayı bayaa açtım sanırım ha anne büyüdüm artık ben çoookk

5 yorum:

Adsız dedi ki...

özlemişim seni dore görmek iyi geldi:)

egeşüki on 23 Mart 2010 08:51 dedi ki...

Güzel resimler. Her ne kadar güneş var gibi gözüksede. Sanki hava soğukmuş gibi geldi bana...Ama Dore çok eğlenmiş belli..

Adsız dedi ki...

kocaman olmuşsun dorem sen yaff:)
beresi güzel yavrum benimm

Mlke_Btkn on 23 Mart 2010 14:58 dedi ki...

Yaz aylarının geldiği belli dimi attık birden kendimizi sokaklara ;)

dore-nilü on 26 Mart 2010 15:50 dedi ki...

seldacım haklısın özlettik kendimizi boşladık burayı azcık :(

şükicim evet çok sıcak değildi ama okadar soğuklardan sora iyi geldi bize :)

ayncım cnm büyümüş dimi kuzu :)

melikecim valla attık kendimizi sokaklara evimizde çok güzel yerde tam kuzuya göre