19 Ocak 2010 Salı

KARLARRR DÜŞEERR :)




eveeeettt buralara edirneye çoook karlar yağdı...nerdeyse 1 hafta olucak yağalı ama hala yerlerde karlar var erimiyor bir türlü..havada okadar soğukki gerçekten sibirya soğukları bu olsa gerek.. aylardır tişörtle gezdiğim terlediğim evimde ilk defa akşamdan beri uzun kollu eşofman giydim ve terlemiyorum kaloriferlerin bu kadar yanmasına rağmen bu ev ısınmıyorsa siz düşünün dışarıdaki soğuğu :( neyse biz oğluşumla kar yağarken dışarı çıktık kartopu oynadık çok duramadık soğuk diye oğlum eve ağlayarak girdi ama çok güzel di çok mtlu oldu oğlum aa taarr tarr (kar ) diye diye :) dedesi de bizi bikaç fotoğraf çekti :




şaşkın bakışına kurban senin oğlum :)




dedesi ona kartopu yapmışş :)




nasıl da sarmışım ninja gibi kuzumu :) ama çoook soğuktu :)


şakın şaşkııın baktı bembeyaz yerleree :)



küçük adamım benim büyüdü de annesiyle karlarda geziyoo :)








bundan sonraki manzara fotolarıda bana ait :)










4 yorum:

Mlke_Btkn on 20 Ocak 2010 14:59 dedi ki...

ahh güzelliğe bak yaaa ayy bizim yerimize de bir kar topu yapın nooluuurrr...

dore-nilü on 22 Ocak 2010 15:25 dedi ki...

valla çok güzeldi cnm yaparız merak etme :)
ya fotoların yarısı yüklenmemiş ve yazı yazmayı unutmuşum ben bu konuya :( yinede saol ziyaretin için

Ülkü on 1 Şubat 2010 10:53 dedi ki...

Bayıldım resimlere ya.Çok güzel eğlenmişsiniz.Biz Ankaranın karlı halini kaçırdık malesef.Umarım yakın zamanda tekrar yağar da biz de oynarız.

dore-nilü on 1 Şubat 2010 14:11 dedi ki...

saol ülkücüm olsun gene yağar cnm bu sene kış bol karlı geçeceğe benziyor şahsen ben bıktım artık yağmasın :)) eve kapandık yahuu :) 10 gündür kar kalkmadı yerden