6 Haziran 2009 Cumartesi

Sokak varken ne evi anne ya?


Hava harikaydı bugün ne de olsa yaz geldi güzel ülkeme, bizde evde ne işimiz var deyip fırladık ailece dışarıya, eve gelmeden önce bi baktık mahallenin bütün bücürükleri orada kumlarla oynuyolar, dururmuyuz orda zeynep ve aslı ablamızla oynamaya başladık tabi, içeriye girmek ne mümkün

kumlara olan sempatim gün geçtikte artıyor, kumu karıştırıyor, havaya atıyorum, annemde çizgiler çiziyor ilgimi çeksin diye ama mümkün değil benim işim daha önemli;)

ilginç bi koltuk tasarımı değil mi anne?


birileri gördümü acaba beni böyle


anne anneee bunun içinde de kum var bi oynayıp geliyorum


Bu arkadaşlar kim? hiçbirini tanımıyoruz ama biraz sıcak kanlı olduğumuzdan oyunlara karışıverdik hemen

Eve bir geldik annem üstümü değiştirecekken ne görelim heryerim kum olmuş,hemen banyoya uçtuk tabi, ya bana bir kova kum getirsenize dışardan iki kürek bi kamyon işimi görür

12 yorum:

Mlke_Btkn on 6 Haziran 2009 22:33 dedi ki...

ohh negüzell deniz kenarındaki kumlarla oynamanıda izleriz inşallah doruk efe ;)

çok güzelmiş o koltuk! ben isticem annemden...

dore-nilü on 6 Haziran 2009 22:52 dedi ki...

inşllah batıcım su biraz ısınsın annem götürücek beni denize anneanneme
evet çok rahattı koltuk hiç çıkmak istemedim ağlayarak götürdüler beni o parktan

Arzu-Azra on 7 Haziran 2009 02:26 dedi ki...

dore burada da toprak var gel oynayalım ama kum daha zevkli galiba, ben de istiyorummm

dore-nilü on 7 Haziran 2009 10:26 dedi ki...

tmm azracım annem getiricek en kısa zamanda ama kum çok zevklii hele park kumu aynı deniz kumu gibii :)sende gelll

Ege Sönmez on 8 Haziran 2009 12:19 dedi ki...

dore annem söz verdi senle kumla oynayacakmısız az kalmış ohh suyada girecekmişiz beraber ama ben sana su atacam oldumu sende at ama at at suları bana

dore-nilü on 8 Haziran 2009 13:06 dedi ki...

evet ege annemde bana söz verdi yakında buluşup beraber oynucaz ama bak yüzüme su atmak yok korkuyorumm

Adsız dedi ki...

doyeee
dün ben de visafiyley gidince
kumla oynadım
bezimin içinde bile eve kum getiydim
ama ennem beni banyoya sokunca komlayy ıslandı hepp
yayında paymak ayamda kum getiycem eve,
sen de ööle yap pamam mıı,
galiba seni de paykta çok sıkıştıyıyolar dimii,neden bu kaday çok öpeyleyki insanı...)

dore-nilü on 8 Haziran 2009 17:20 dedi ki...

EVET TOPRAKÇIM ya benimde heryerim kum olmuş babamla girdik küvete bi güzel yıkadılar beni :)
evet çok sıkıştırıolar benide küçüğüz< diye sanırım büyüleim sorarızbiz onalara

Adsız dedi ki...

he he he:) aynur ne güzel konuşmuşsun kız:)

dorecim kumlarla aran ıyı bakıyorum da öpüldün canımın içi:)

dore-nilü on 9 Haziran 2009 09:21 dedi ki...

evet seldacım zor çıkardık kumların içinden ağlayarak ama kafasına gözüne heryerine attı :)
bizde sizi öptükk

egeşüki on 26 Haziran 2009 14:27 dedi ki...

kirlenmek güzeldir.oyna dorecim.. ne güzel olmuş..egeyi de oynattım 1 kere kumlarla.. her zaman olmuyor.

dore-nilü on 29 Haziran 2009 10:31 dedi ki...

evet şükicim her zaman olmuyo çünkü heryerine kum atıyo havaya hergün yıkayamamki