16 Haziran 2009 Salı

Silivri be kardeşim


Hep söylüyoruz memleketimin her köşesi cennet..


Gene Silivri'deydik hafta sonu ben zannettim ki annem beni denize götürecek yüzücem ama herzaman hayat istediğim şeyleri hemen vermeyebiliyor.. neyse artık bi dahakine Galatasaray'lı çocuk şortu (bebek değil çocuk) alıp anne bana denize girmek istiyorum, yüzmek istiyorum, yüzmek! yüzmek! yüzmek! Şimdi de gelelim neler yaptığımıza, malum biz Edirne - Silivri arasında Çorlu'da sıkışıp kalmışken bir oraya bir buraya gidip gelmekle eğleniyoruz. Bu hafta sonu da Silivri'deydim, hava da bi güzeldi ki sormayın.

parka götürmek istiyor annemler ama ne mümkün kumla oynamaya koşuyorum


Sarı haftasonu favori rengimdi ;)

merdivenleri çıkamayacağımı mı düşündün?

Bahar yengem ve Serkan abim

bu kumları şu kaydırağın üstünden atsam nolur ki ?

Hiyaaaaaeeeeet

ya bu küreklerle çimde oynanmaz ki anne

resmi büyültüver bak taa en uçta ananemle ben yürüyoruz

Dayım, Serkan abim ve ben



bisiklet tamiri olayına takığım bu sıralar

sandalyeyi şuracığa deviricem bi itmelik işi var

hoppidi hoppidi hoppidi

7 yorum:

Adsız dedi ki...

doree geziyon bu aralar bakalım hadi:):)

dore-nilü on 16 Haziran 2009 22:40 dedi ki...

evet cnm yaz geldiii anne evdeee bizi kim tutarrr

Mlke_Btkn on 16 Haziran 2009 23:49 dedi ki...

ooo dore çok yakışıklısın yinee eee kimin arkadaşı renkler hakkındada hımmm sana yakışmış canım arkadaşımmm :)

ne güzel gezmişsin benimde kovalarım var ama yüzüne arada bakıyorum taşlar ilgimi daha çok çekiyor çünkü...
yaz geldi artıkkk denizede girdin mi olay bitmiştir ;)

Arzu-Azra on 17 Haziran 2009 01:51 dedi ki...

doreciğim ne güzel vakit geçirmişsin sen öyle, ne mutlu sana:))

hep gez hep eğlen, kumla oyna, bir daha ki sefere denize gir canım. sarı da sana çok yakışıyor bu arada...

dore-nilü on 17 Haziran 2009 08:52 dedi ki...

batıcım bende kumları kafamdan aşağı atmayı ve taşları ağzıma atmayı çok seviyorum annem videoda çekti oynarken ama hep ağzımdan taş çıkarma sahneleri var diye koymadı buraya :)
evet melikecim artık denize girmesi kaldı onuda merakla bekliorum napıcak diye :)

arzucum saol cnm sarıyı ben çok seviyorum doreyede çok yakıştırıyorum
azracım sende gez annenle bol bol artık arabada uslu uslu duruyorsun

Adsız dedi ki...

doremm,minik kuzum benimm
önce şu bandana taktığın kafanı ısırırım bennnnn
çok yakışmış benim oğlumaa,maviş maviş çıkmış gözlerr,
silivri sokakları ne kadar güzel gözüküyor,
1 kere gelmiştim denizine çok güzeldi,
bizi de gezdirirsin dimi doremm:)

dore-nilü on 17 Haziran 2009 14:17 dedi ki...

cnm bandanayı tutuyo en çok kafasında ondan onu takıorum diğerlerini atıyo :) kız zannediolar ama gören :) inadına takıorum bende
evet cnm sahili çok güzeldir bo fotodakilerde kale park annemlerin evin oralar çok güzel