1 Mayıs 2009 Cuma

Kale Parktayım


Merhabalar, bu aralar Silivri'de ananem ve dedemin yanındayım, Çorlu, Silivri ve Edirne biz biraz geziyoruz ailece, ailemin büyükleri sayesinde.. :)

Aheyy parktayım annemle birlikte, hava muhteşem, park muhteşem, Silivri'mizin güzel kale parkındayım, hemen karşımda masmavi kocaman deniz, ayaklarımın altında mis kokan yemyeşil çimenler, gökyüzündeki sımsıcak sarısıyla da güneş, hava tam benlik,bir dakika bile evde durmadan paşa atıyor kendini kale parkın ortasına...


Yalnız değildim tabi koca parkta, kankalar gibi takılıyoruz, etraftaki kızları kesiyoruz vs.. (yok yok kız yok tamamen şaka) grubun en küçüğü ancak en hareketlisi olarak benim ellerimin sabit durmadığını görebiliyorsunuz.. Serkan abi bu kızın yanına bi gidim ben dur..



AaAaaa kaydırak..zevkli, heyecanlı bişey olsa gerek,daha önce de bi kere binmiştim ama bu kadar büyük değildi kaydırak.. beklemeden üstüne atlıyor paşam.. bi de bıraksalar yalnız kaysam, ben ne zaman büyüycem ?



Oğlum annen çıkardımı selocan şapkanı, reklam kokan hareketler bunlar oğlum uyma sen anneye herzaman ;)

13 yorum:

Arzu-Azra on 2 Mayıs 2009 07:22 dedi ki...

dorwciğim ne güziel bir yerdesin sen, selocan şapkanı kim nerden aldı? çok tatlı olmuşsun sen...

çok seviyorum ben sellocanları. öptümmmmmmmm iiyi eğlen

dore-nilü on 2 Mayıs 2009 19:06 dedi ki...

azracım bu güzel yer ananemin evinin tam karşısı Silivride, selocan şapkamı serkan abim almış.. bende seni ooptuuuuuuummmmmmmmmmmm ;)

Adsız dedi ki...

selo doree çok yakışıklı oluyorsun sen her geçen günn
sıkıca öpüyorum yanaklarından

dore-nilü on 5 Mayıs 2009 15:21 dedi ki...

toprakçımm sende çok yakışıklısın tohumdaşım biz bu yakışıklılıkla annelerimize çok çektiricez galibaa :)

Mlke_Btkn on 5 Mayıs 2009 15:57 dedi ki...

doree selam ben geldimm ne güzel gezip eğlenmişsin annem dediki sende benim gibi çok güler yüzlüymüşsün :)
maşallah...

dore-nilü on 5 Mayıs 2009 17:56 dedi ki...

SAOL BATICIM EVET bende senin gibi hep gülüyorum herkese hayatı yaşamayı ve herkesi çok seviyorum sende değil mi :)
top oynamayıda çok seviyopr4um çok ortak yönümüz var batıcım inşallah bigün karşılaşırız

Mlke_Btkn on 5 Mayıs 2009 18:20 dedi ki...

yaza ne dersin ;)yoksa kışa kalır :(

dore-nilü on 6 Mayıs 2009 09:32 dedi ki...

evet kış olmaz sanırım yaza süper olur inşallah yaza annemler beni oralara getirir :)

Arzu Atilgan on 8 Mayıs 2009 02:10 dedi ki...

selocan Dorem benim
çok çok tatısın
şeker şey kaydıraktan da kayarmışş
anneannenin evinin yeri bahsettiğin kadar varmış nilüücümm

dodim doremii öppüorrr kocmaan, bu saatte rüyasındaaaa :D

dore-nilü on 8 Mayıs 2009 09:54 dedi ki...

CNM BENİM NERELERDESİN SEN ÇOK ÖZLEDik doremle seni ve dodimi
evet cnm annemim evi resmen cennet gibi bi yerde bi görsen daha neler var birgün orda buluşuruz inşallah
doremde dodimi öpüyorr o tombiş bal yanaklarından

egeşüki on 8 Mayıs 2009 10:40 dedi ki...

resimler harika.. turksellin o şapkasına bayılıyorum. egeye de almak isterdim ama. o kafada tutmuyor . hemen eliyle çekiştiriyor..çok şirin olmussun..doreee...öpüyorum seni..

Ege Sönmez on 8 Mayıs 2009 11:03 dedi ki...

şirincelim benim çok tatlı olmuşsun ne güzel eğlenmişsin öyle şapkanda çok yakışmış ayrıca :) öptük egeyle seni koskocamanından

dore-nilü on 8 Mayıs 2009 11:27 dedi ki...

teşekkürler şükicim ve birsencim
şapkayı bizde hiç sevmioruz ama kulaklarında hala problem var diye takıorum annemin evi tepede olduğu için rüzgarı eksik olmuyor korkuyorum yoksa bizimkide çekiştiriyo
bizde sizleri ve tatlı kuzularınızı öpüorz canlarımmm