9 Mayıs 2009 Cumartesi

1 yaş stüdyo fotoğraflarım














18 yorum:

Adsız dedi ki...

HEPSİ ÇOK ŞEKER AMA ŞU SİYAH BEYAZ COK HOŞ OLMUŞ COK TATLI

Arzu-Azra on 9 Mayıs 2009 21:22 dedi ki...

doreciğim ne kadar tatlısın bayıldım fotoğraflarına, ömür boyu gül lütfen.

dore-nilü on 9 Mayıs 2009 22:18 dedi ki...

çok teşekkürler seldacım ve arzucum beğendiğinize sevindim
seldacım siyah beyazı fotoğrafçı istedi özellikle yapmak ben hayır dedim ama yapıncada hoşuma gitti

Adsız dedi ki...

anneler gününüz kutlu olsun canım benim:)

SERKAN-ERHAN-BAHAR dedi ki...

EN GÜZEL ŞU EN ALTTAKİ DERİNLERE ANLAMLI BAKAN RESMİ OLMUŞ. ONDAN BİTANE İSTİYORUZ UNUTMAYIN..

dore-nilü on 11 Mayıs 2009 11:34 dedi ki...

tmm size ondan vertiriz yengecim :)

Adsız dedi ki...

sarı böcük çok tatlı çıkmışsın,boncuk gözlü oğlum benim,saçlarda uzamış
bayıldım kravatınaa:)
hepsi harika çıkmış,kocaman öpüyorum seni dorecimm

aydan dedi ki...

nilüfer bu yakışıklı poz vermeyide öğrenmiş:)))) vay sizin halinize bugün yarın kızlar evi aramaya başlarrr:)))

dore-nilü on 12 Mayıs 2009 10:55 dedi ki...

saol cnm benim saçlarımız uzadı bira zama sapsarı ve pamuk gibi kestirmeye hevesleniorum ama makas tutmaz :)
bizde sizi öpüoruzzz

dore-nilü on 12 Mayıs 2009 11:08 dedi ki...

valla kızlarla başımız detrte olucak sanırım bende korkmaya başladım :)

egeşüki on 12 Mayıs 2009 11:56 dedi ki...

doruk efe....
doruklardasın valla. inanılmaz yakışıklı olmussun. mavilerde çok yakışmış. maviş gözlerle uyumlu.. allah nazarlardan saklasın.. nilüü.. çok sanslısın..çok yakışıklı bir oğlun var..maşallah

dore-nilü on 12 Mayıs 2009 12:24 dedi ki...

cnm benim çok tatlısın şükicim amin cnm egemde çok yakışıklı bayılıyorum ben senin oğluşuna sende çok şanslısın
amiin hepimizin bebişlerini nazarlardan korusun
bende şimdi sizin resimlere baktım :)

Arzu Atilgan on 12 Mayıs 2009 14:31 dedi ki...

Nilüşş çok güzel çok tatlı çıkmışşş dorem ne tatlı yahuuu...nice nice yıllara inşallah

ben de en çok siyah beyaz olanı beğendim amaaa...

dore-nilü on 12 Mayıs 2009 14:59 dedi ki...

saol cnm benim beğenmene sevindim cnm sade istedik böyle oldu bi tane çizgi filmli yapmış işte hatıra olsun diye
bende bayıldım onu cnm fotoğrafçı özellikle yapmak istedi onu mertte ben baştan istemedim ama görünce bayıldım

Mlke_Btkn on 13 Mayıs 2009 00:26 dedi ki...

favorimi söylüyorum siyah beyz hepsi güzel zaten ee bu yakışıklılıkla başka birşey çıkamazdı ortaya çıksada fotoğrafçının kabiliyetsizliğinden olurdu!! :)
çok güzel bende resim çektirmek istiyorum öyle ama annemler beni hayatta zapt edemez sanırım :(

dore-nilü on 13 Mayıs 2009 10:04 dedi ki...

SAOL CNM çok tatlısın sende ne güzel düşünceler bunlar
cnm dorede hiç durmadı belki 100 den fala poz çekildi düşün 5 tane seçebildik içinden ter içinde kaldık zar zorda olsa oluyo :)

Arzu-Azra on 17 Mayıs 2009 21:38 dedi ki...

benim yüzüm yaralandı dore yine stüdyo resmim beklemede anlayacağın :((

dore-nilü on 17 Mayıs 2009 22:25 dedi ki...

olsun azracım senin yüzün geçsin çekilirsin hemen geçicek ben biliyorum o zaman en güzel fotoğrafı çekilirsin çünkü sen çok güzel bir kızsın :)