2 Aralık 2009 Çarşamba

DORE ROMAN OYNUYOR :)


ne de olsa trakyalı oğlum roman havasına kulağı aşina :) aslında isteyince çok güzel oynuyor hattta ben şarkı söylediğimde ritm tuttuğumda bile oynuyor yani kapı gıcırtısına oynayan cinsten,hatta geçenlerde ardanın bisikletle çaldığı kornaya oynadı :)ama oyna deyince olmuyo işte :) yinede yapmış birkaç hareket yakalayabildiğimiz kadarını çektim :)







kamerayı açmadan önce dore dedesine yabancı müzikte dans gösterisi yapıodu ama kamerayı açar açmaz başladı maymunluklara bende çekmiş bulundum :)


8 yorum:

egeşüki on 2 Aralık 2009 16:01 dedi ki...

seriye bağlasa hareketleri.. süper olacakda. Tam moda girememiş.. ama çok şeker el hareketleri var..

Mlke_Btkn on 2 Aralık 2009 21:14 dedi ki...

kamera arkası kadro süper yanlız :) dore hariç herkes oynayacak nerdeyse :):):)
yerim ben onu canım yaaa

dore-nilü on 2 Aralık 2009 22:15 dedi ki...

evet şükicim zaten baştada yazarken söledim kameraya çekeceğimiz zaman tutuluyo çocuk oynamıyo ama yinede o şeker hareketleri var diye koymak istedim

dore-nilü on 2 Aralık 2009 22:16 dedi ki...

melikecim bizde kadro hep süper ailecek oynamayı severiz yani :))

Adsız dedi ki...

çekirdekten yetişiyo işte kuzumm:)
süpersin dorem süperr

dore-nilü on 7 Aralık 2009 11:20 dedi ki...

:) valla çekirdekten yetişiyo cnm akşam misafir vardı telefonu çalıyo kadının bu başladı oynamaya ne çekiniyo ne müzik ayırıyo :)

Adsız dedi ki...

he he he çok şirin ya sarı böcüğüm:)

dore-nilü on 11 Aralık 2009 14:38 dedi ki...

saol cnm hepsi şirin bu böcüklerin