10 Ağustos 2009 Pazartesi

kankalarımız geldi..


Bu yaz azıcık daha büyümenin tadına varmaya başladık artık, havuzlarda yüzmeler go kart yapmalar, daha neler neler, bekleyin bizi shumi geliyor



Misafirlerimizde vardı tabi Ankara'dan Ebru teyzem ve kankalarımız geldiler, defnem de geldi tabi ki, bu sepetin içinde bizi sürüklemeleri acayip hoşumuza gitti


Tekirdağ'a da gittim Meltem teyzemlerin yanına o harika yazlıklarının bahçesindeki çocuk havuzu da bayaaa bi eğlenceliydi, bi yüzdüm ki sormayın



İşte o Meltem teyzem ve güzel ailesi




Yaşça büyük ama bi kızla da tanıştım sürekli el ele gezdik;)

rahatla güneşlenirken gıdıklamaya çalışanlarda oldu tabi




acayip yüzdüm tabi, kurulanmaya gidiyorum, hep peşimde birileri

heeeeeyyyttt

Ebru Ebruuuu Ebruuuuuu ;) ebru teysem de taa Ankara'lardan bizi ziyarete gelmiş onu çok sevdim, ebu ebuuu ebuuu diye dolaştım arkasından hep, denize girmeden önce takılıyoruz öyle


10 yorum:

Adsız dedi ki...

he he he çok datlı olmuşun sen ya:)

dore-nilü on 11 Ağustos 2009 13:06 dedi ki...

teşekkürler selda teyzee

Ege Sönmez on 11 Ağustos 2009 13:16 dedi ki...

süper bir tatil nilü ya canım çekti valla :)
doreciğimde ne güzel eğlenmiş ne güzel yüzmüş güneşlenmiş öyle yerim onu ben

Adsız dedi ki...

noldu kuzum senin dizine,uff mu oldun sendee,
çok büyümüşsün yaaa,tatil yaramış sanaa,
en kısa zamanda ısırıcam senii,

dore-nilü on 11 Ağustos 2009 14:29 dedi ki...

cnm birsencim valla çok güzeldi tatilimiz dorede çok eğlendi iştahı arttı çok mutluydu havuza da bayıldı

dore-nilü on 11 Ağustos 2009 14:30 dedi ki...

ay aynurcum onun hep biyerleri uff zaten bu kadar yaramazlığa normaldir
büyüdü valla teyzesi acayip boylandı herkesöle dedi tatilde

Arzu Atilgan on 16 Ağustos 2009 01:36 dedi ki...

Nilüşşş yenii gördümm fotoları heyy
Çok tatlı bir doree olmuş buuuu :D

dore-nilü on 17 Ağustos 2009 21:21 dedi ki...

:) teşekkür ederiz arzu teysee

egeşüki on 21 Ağustos 2009 09:45 dedi ki...

doruk efe çok yakışıklısın. çok şekersin. büyümek sana yakışmış. uzun zamandır görememiştim sizi. Nilü beyazlar içinde çok hoş görünüyorsun.. O havuz manzarasına, büyüklüğüne , sakinliğe bayıldım.. resimler çok güzel.

dore-nilü on 21 Ağustos 2009 11:12 dedi ki...

teşekkür ederiz şükicim boya gitti oğlum son zamanlarda
beyazı çook severim cnm teşekkürler ama ev gerçekten süperdi ben öyle sakin temiz bir havuz görmedim
öptm cnm seni ve egemi