7 Temmuz 2009 Salı

DORE-EGE BULUŞMASI




eveeet pazar günü dore ege buluşması gerçekleşti aslında biz gidicektik kumburgaza hem denize gireriz dedik ama maalesef hava kapadı ve çook yağmur yağdı akşamüstüne doğru yağmur dindi bende birsene dedim siz gelin gezeriz burda bidahakine hava güzel oluncada biz geliriz dedim oda geldi saolsun sahile gittik oturduk deniz kenarında bir yere birsen ve eşi çok tatlı çok sıcak insanlar sanki yeni tanışmıyormuşuz gibi hemen muhabbete başladık
ege okadar tatlı ki maşallah çok güzel bir çocuk çok hassas ve alıngan dore kendince bağırdıkça o bakıp bakıp ağladı doreyide susturamadım kendince oyun yaptı işte dorenin her bağırmasında dudak büküp ağlaması çok içimi acıtsada güzel geçti günümüz sonra annemin evin ordaki kale parka gittik orada oturduk biz birsenle anneme gittik egenin altını değiştirdi biraz oturduk sonra parka geri döndük
ben çook uzun uzun anlatamıorum öyle ama birsen eşi ve tatlı egecik çok tatlı ve sıcak insanlar eşim ve ben onları çok sevdik ve ilk fırsatta bizde gidicez kumburgaza

işte o güzel günden fotoğraflar...


































10 yorum:

Adsız dedi ki...

anam bu birsenin fit hali beni öldürecek arkadaşım napıyon sennn:):)

ikinizde çok tatlısınız tabi oğuşllarım emn tatlısı öpüldünüz:)

dore-nilü on 8 Temmuz 2009 22:23 dedi ki...

valla çok zayıf cnm çok fit maşallah
bizde öptük senii

Ömer Tuna on 9 Temmuz 2009 15:40 dedi ki...

çok hevesledim sizleri görünce.. yanınızda olmak istedim benim sıpamda orda iki laf atardı ortaya

dore-nilü on 9 Temmuz 2009 16:49 dedi ki...

:) gerçekten çok güzel bir gündü devamı gelicek inşallah..

Arzu-Azra on 11 Temmuz 2009 18:14 dedi ki...

akıllı bebek annelerinin buluşmalarının devam ettiğini görme çok güzel. ne güzel eğlenmişsiniz, dore ve ege birbirine çok güzel bakmış, aferin uslularmış ta...

hepinizi öpüyoruz azra ve ben

dore-nilü on 13 Temmuz 2009 10:01 dedi ki...

evet cnm çok güzel birgündü ama çabucak bitti anlamadık
bizde sizi öpüyoruz

Adsız dedi ki...

resimler süper gözüküyor
egecim büyümüş gibi geldi bana
buluşmalar hakkaten çok samimi ve güzel geçiyor
inşallah bigün bütün akıllı bebekler ve aileleri birarada oluruz,bizde:) orda yer ya o bakımdan:)

dore-nilü on 14 Temmuz 2009 16:13 dedi ki...

saol cnm evet daha önceki halini bilmiyorum ama maşallah egecimin boyuda kilosuda süper
gerçekten çok önceden tanışıyormuşuz gibi geçti buluşmamız

inşallah bigün neden olmasın cnm

Mlke_Btkn on 14 Temmuz 2009 22:45 dedi ki...

canım doreee ne güzell egeyle gezmişsin çok sevindik bizde kışın belki görüşürüz inşallahh ...
çok özledikk sizlerii..öptükk

Unknown on 16 Temmuz 2009 13:16 dedi ki...

batıcım slm evet gezdik çok eğlendik gene görüşücez inşallah
inşallah kışın görüşürüz bizde
bizde seni çok özledik batıcım öptm